Help jij mee met de RaboClubSupport?

Beste allemaal,

Ook dit jaar doen wij als vereniging weer mee met de actie Rabo ClubSupport. De Rabobank verdeelt ieder jaar een geldbedrag onder de deelnemende goede doelen. Door te stemmen bepalen de leden van de Rabobank welke vereniging een financiële bijdrage krijgt en hoeveel.

Ben je lid van de Rabobank, dan kun je eenvoudig stemmen via de RaboApp (Service/Zelf regelen/Algemeen (Lidmaatschap)/Rabo ClubSupport/Stemmen) of Rabo Internetbankieren. Je kunt vanaf 5 september tot en met 27 september je stem uitbrengen op onze vereniging.

Alle stemmen tellen, dus vraag mensen (partner, ouders, broers, zussen, vrienden, buren, etc.) in je omgeving of zij ook hun stem op onze vereniging willen uitbrengen. Op deze manier hopen wij dit jaar een nog hoger bedrag te mogen ontvangen dat wij willen gebruiken voor onze accommodatie.

Hartelijk bedankt alvast voor je stem!

De opbrengst van 2021 was €1.078,38! Komen we daar dit jaar overheen?