Het Groene Legioen

Liedjes
Video's
Supporter shirt

Het Groene Legioen! Word lid!

Het Groene Legioen is de supportersclub van KV Drachten/Van der Wiel. Aanwezig bij elke thuiswedstrijd van het eerste en bij gelegenheid ook bij de andere teams van onze club.

Het Groene Legioen helpt teams naar een overwinning door in grote getale aanwezig te zijn, loeihard te schreeuwen en gebruik te maken van onortodoxe geluidsmiddelen. Ook worden er speciale bijeenkomsten georganiseerd voor Groene Legioeners. Bijv. supportersavonden en persconferentie waarop je alles mag vragen aan de leden van de A-selectie.

Leden (maar zeker ook niet-leden) van de KV kunnen lid worden van Het Groene Legioen. Het lidmaatschap kost slechts 10,00 euro per seizoen. Naast het lidmaatschap ontvang je een eigen lidmaatschapspas, een boekje met de clubliederen én een hip polo-shirt, met daarop uiteraard onze clublogo.

Hoe word ik lid? Breng 10,00 euro contant naar penningmeester. Je wordt direct ingeschreven als lid en ontvangt het t-shirt. Voor vragen over Het Groene Legioen kun je contact opnemen met Marc Akkerman. Dit kan door een e-mail te sturen naar: groenlegioen@kvdrachten.nl