Verhuur

De Stichting SNIJ Noord Hal Drachten verhuurt de korfbalaccommodatie voor meerdere doeleinden. Primair natuurlijk voor de korfbalsport maar ook zaalvoetbal, kaatsen en andere sporten vinden regelmatig hun thuis in de hal. Wat minder bekend is dat de hal ook voor evenementen wordt verhuurd. Uitvoeringen van (sport)verenigingen, open dagen voor scholen, rommelmarkten en sporttoernooien voor bijvoorbeeld winkelketens, behoren ook tot de mogelijkheden.

Iedereen wil natuurlijk de hal graag op “prime-time” tussen 19.00 en 22.00 uur huren. Soms is dat lastig want van eind oktober tot eind maart is de hal totaal uitverkocht maar in het voorseizoen en naseizoen zijn er nog prima mogelijkheden voor op “doordeweekse” avonden en in het weekend.

Speelvloer:
+1250 m2, lengte: 50 meter, breedte: 25 meter, bezoekers: 375 zitplaatsen / 375 staplaatsen rondom het veld,
Gebruiksfuncties:
korfbal, volleybal, futsal, basketbal, volleybal, badminton, gymnastiek/turnen, uitvoeringen en “overige evenementen”
Faciliteiten:
tribune, vloerverwarming, klantspecifieke zaalverlichting, kantinefaciliteiten, vergaderrruimten, acht kleedkamers, sportmedische ruimten.
Toegankelijkheid:
het gehele complex is ingericht op het gebruik door minder validen.

Meer informatie:

Voor meer informatie over verhuur en boekingen kunt u contact opnemen met planning@kvdrachten.nl

Huur accommodatie

Vul het contact formulier in

Om (deel van) de accommodatie te huren kan je het formulier invullen of contact opnemen met planning@kvdrachten.nl