Club van vijf(tig)

Waarom een Club van 5 en de Club van 50?

De leden van de Club van 5 en de Club van 50 sparen samen voor KV Drachten/Van der Wiel! Met dit geld worden extra investeringen en aankopen gedaan die in eerste instantie niet zijn begroot. In overleg met het bestuur wordt bekeken waar het geld heen gaat.

Waar wordt het geld aan besteed?

Club van 5:
projecten/aankopen ten behoeve van de jeugd
Club van 50:
bijzondere investeringen ten behoeve van de KV Drachten/Van der Wiel

Zo is bijvoorbeeld met het geld uit de Club van 5 speelgoed voor in de kantine aangeschaft. Door de leden van de Club van 50 zijn de grote spandoeken in de sporthal en de ondergrond van het speeltoestel naast de kantine betaald.

Wie kunnen lid worden?

Iedereen die zich op welke wijze dan ook verbonden voelt met KV Drachten/Van der Wiel. Zowel spelende als niet spelende leden, ouders, donateurs, vrienden, bekenden, opa’s en oma’s, kortom: Iedereen is welkom!

Wat kost het lidmaatschap?

Er zijn twee mogelijkheden: de Club van 5 of de Club van 50. Het lidmaatschap kost logischerwijs voor de Club van 5: € 5,- per jaar en voor de Club van 50: € 50,- per jaar. De jaarlijkse bijdrage wordt na aanmelding middels automatische incasso met u verrekend.

Duur lidmaatschap?

Het lidmaatschap wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd. Opzegging kan uiterlijk 1 december van elk jaar bij onderstaande contactpersonen of de penningmeester.

Lid worden?

Voor vragen, meer informatie of een opgave formulier kunt u bij de onderstaande vrijwilligers terecht:

Secretariaat KV Drachten | secretariaat@kvdrachten.nl

Voorbeelden van aankopen door de club van vijf(tig), het spandoek en de ondergrond van het speeltoestel dat we geschonken hebben gekregen door Jaap en Etty!