Alles voor onze leden

Cluster Ledenzaken

Sinds de veranderende structuur van het bestuur is er een nieuw cluster: Ledenzaken. Dit cluster richt zich voornamelijk op onze leden en vrijwilligers, maar wat houdt dit in?

• Wij zorgen voor een warm welkom voor nieuwe leden!
  • De contacten met de huidige leden en vrijwilligers worden onderhouden!
  • Het vrijwilligersbestand is up-to-date en wordt actief gebruikt voor de vacatures binnen de club!
  • Alles wat met onze leden en vrijwilligers te maken heeft, heeft met ons te maken!
  • We dragen zorg voor een open en goede sfeer binnen onze vereniging!

Wij willen deze mooie vereniging graag samen met onze leden en vrijwilligers dragen en waarborgen. De vereniging is van ons allen, inclusief dilemma’s. Hier hebben we iedereen ook voor nodig.

Dus; Is er iets waar je mee zit? Heb je ideeën? Zijn er vrijwilligerstaken waar je je voor in zou willen zetten? Heb je tips en trucs voor ons? Wij zijn allemaal regelmatig op het veld te vinden en staan altijd open voor een gesprek. Een mailtje sturen is uiteraard ook een optie.

ledenzaken@kvdrachten.nl

Voor en door onze leden,

het team Ledenzaken