Gezocht: Planner zaalwacht

Ben jij een plankoning(in)?

Is jouw planning elke week helemaal op orde en draai jij je handen niet om voor het creëren van een strak schema? Dan zijn we op zoek naar jou! Wanneer het buiten kouder wordt gaan onze teams de zaal in voor de wedstrijden. Elke zaterdag zorgen meerdere mensen ervoor dat onze teams kunnen spelen. Om de wedstrijden allemaal soepel te laten verlopen qua tijdschema zijn we op zoek naar een Planner zaalwacht.

Als planner maak je een indeling voor de zaalwachters tijdens de zaalcompetitie. Elke zaterdag is er een schema met mensen die zaalwacht hebben. Zodra iedereen is ingepland verstuur je een e-mail met uitleg. Het maken van de planning gebeurt 1 keer per zaalseizoen. Dit is ongeveer een middag werk (4 tot 6 uur). Je maakt de planning en mailt iedereen jouw gecreëerde schema toe. Voor het weekend wordt er vaak nog een herinnering gestuurd naar degenen die dat weekend aan de beurt zijn, dit kost voor jou als Planner per week nog ongeveer een half uurtje werk.

Waarom plan je een zaalwacht in?

Het uitlopen van het programma bij de thuiswedstrijden heeft al enige tijd onze aandacht. De afspraak die staat, is dat de haldienst leidend is bij de tijdbewaking. Hij/zij geeft bij de scheidsrechter aan dat er tijd ingekort moet worden, bijvoorbeeld doordat het inschieten voor de wedstrijden te lang duurt, er lange pauzes worden genomen of vanwege de tijdsduur bij blessures. Door bij elke wedstrijd een zaalwacht in te plannen voorkomen we dat wedstrijden afgelast kunnen worden door een te lange uitloop. Jij wilt toch ook niet dat jouw wedstrijd of die van je gezinslid wordt afgelast? Daarom zoeken we jou!

Heb jij tijd en zin om 1x per jaar een mooie planning voor onze zaalwachters te creëren? En heb je daarnaast nog een half uurtje per week over om de ingeplande mensen een herinnering te versturen per mail? Dan horen we heel graag van jou! Stuur een mail naar ledenzaken@kvdrachten.nl en we spreken elkaar snel.