NLdoet 2024

NLdoet 2024 met Kv Drachten

Elk jaar in maart organiseert het Oranje Fonds deze grote vrijwilligersactie. NLdoet zet vrijwillige inzet in de schijnwerpers en activeert door een publiekscampagne zoveel mogelijk Nederlanders om een dag vrijwilligerswerk te doen en zo te ervaren wat ertoe doen als vrijwilliger met je doet!

In 2024 is NLdoet op 15 en 16 maart. Wij als Kv Drachten/Van der Wiel steken op 16 maart de handen uit de mouwen om het complex weer spic-en-span te maken voor de veldcompetitie. Dit is tevens de datum waarom Drachten 1 zijn laatste thuiswedstrijd van het zaalseizoen speelt. Wil jij graag je steentje bijdragen? Kom dan tussen 10:00 & 16:00 uur langs en help mee! Ook dit jaar wordt voor een versnapering, soepje en een broodje gezorgd. Als je mee wil eten van dit lekkers, meld je dan voor 14 maart aan via dit formulier.

Tot 16 maart!