Toch wel bekerfinales voor KV Drachten

Bekerfinales in Drachten

Op 4 juni staan onze korfbalvelden in het teken van de bekerkorfbal! Aan de Sportlaan worden de Noordelijke bekerfinales gehouden, een evenement dat dit seizoen georganiseerd wordt door KV Drachten/Van der Wiel.

De seniorenbekerfinales hebben een speciale betekenis voor onze vereniging. Hoewel we eerder vergelijkbare evenementen hebben georganiseerd, is dit de eerste keer dat we maar liefst vier bekerfinales op één dag hebben. Het bestuur is dan ook verheugd om dit te mogen organiseren, omdat het een uitgelezen kans biedt om te laten zien wat voor een prachtige vereniging we zijn.

Een bijzonder aspect van deze bekerfinales is de seniorenbeker, vernoemd naar Jan Mulder, erevoorzitter van onze vereniging. Zijn toewijding aan de sport is een inspiratie voor ons allemaal en zijn naam zal voor altijd verbonden zijn aan deze prestigieuze prijs.

Verwacht een levendige sfeer, met enthousiaste supporters, gedreven spelers en wedstrijden die je op het puntje van je stoel zullen houden. Het belooft een dag vol korfbalplezier en sportiviteit te worden die je niet mag missen. Reserveer 4 juni in je agenda en kom naar Drachten. We kijken ernaar uit om je daar te verwelkomen!

Foto: Jacob Heres