Kv Drachten D1 kampioen!

Zaterdag 14 oktober was een belangrijke dag voor de D1, bestaande uit; Brechje, Maren, Meije, Milano, Josephine, Ylva, Michelle, Amber en Björn. Want vandaag was de kampioens wedstrijd.
In onze poule zaten Weststellingwerf, Harich en Westergo. We hadden bijna alle wedstrijden gewonnen. Behalve de wedstrijd tegen Westellingerwerf, die hadden we verloren dat was best jammer. Maar we hadden aan een gelijkspel genoeg. Harich de ploeg waar we tegen moesten stond derde in de groep. We begonnen de wedstrijd met 0-1 achter. Maar snel werd het alweer 1-1. Toen gingen we allemaal vol voor de winst. Er was heel veel publiek die ons ging aanmoedigen.
Het was een hele spannende wedstrijd. Het ging steeds wat gelijk op, maar we haddenwel steeds 3 of 4 doelpunten meer. De eindstand werd 13-7 en dus waren we kampioen!
We kregen een mooie medaille uitgereikt door onze sponsor en er was taart, ook voor de coaches Berber en Anne.

Groetjes van Björn

Foto’s van de kampioenen!