De grote club actie is er weer!

De Grote Clubactie is er weer!!

Elk jaar doet KV Drachten/Van der Wiel mee aan de Grote Clubactie. Vorig jaar was de opbrengst bijna 3000 euro! Geweldig! Er zijn ongeveer 1200 loten verkocht. Wie weet kunnen we dit jaar ook weer veel geld ophalen voor de club!!

Het streven is dat elk lid minimaal 5 loten probeert te verkopen. De vereniging kan het geld goed gebruiken. Bij de Grote Clubactie is 80% van de opbrengst voor de korfbalvereniging zelf. De loten kosten per stuk € 3,-. Hiervan gaat € 2,40 naar de korfbalvereniging. Met de verkoop van 5 loten is dat € 12,- voor de club.

Vorig jaar waren de beste verkopers Lili, Chantal en Lennard. Dit jaar gaan we wederom de drie beste verkopers in het zonnetje zetten en belonen met een prijs. Daarnaast kan het best verkopende team een taart winnen. Afgelopen jaar was dat de D2. Voor iedereen die 20 loten of meer verkoopt is er ook een beloning. Vorig jaar hebben veel leden 20 loten of meer verkocht.

Dit jaar staat er ook een QR code op het verkoopboekje. Hiermee wordt verkopen nog makkelijker. Deze QR code kun je ook doorgeven via Whatsapp zodat familie die verder weg woont, zo een lot kan kopen. De verkoop start vanaf zaterdag 18 september in heel Nederland. Alle boekjes willen we graag terug. Inleveren kan in de Grote Clubactie doos in de kantine tot 13 november, maar mag ook bij je trainer of coach.

Veel succes met verkopen!
Namens de Actiecommissie, Gera Olsthoorn.