Welkom terug Femke!

Femke Bouma keert terug bij KV Drachten

De TZ is blij te melden dat, na 3 seizoenen bij LDODK 2 in de Reserve Korfbal League gespeeld te hebben, Femke Bouma (21) terugkeert bij KV Drachten/Van der Wiel. Femke won met LDODK 2 onder andere de veldtitel voor reserveteams en werd vorig zaalseizoen eerste in de reguliere competitie. Echter vindt Femke het nu tijd voor een nieuwe uitdaging bij haar oude club. Na Mart is Femke daarmee de tweede “nieuwe” aanwinst voor komend seizoen.

“Er staat bij Drachten een mooie ploeg, waarmee ik graag wil kijken of we kampioen kunnen worden. Het is een mooie nieuwe uitdaging om mij daar verder te ontwikkelen en samen hogerop te komen.” liet Femke al weten via de LDODK kanalen.

Ook onze nieuwe hoofdtrainer Simon Rozendal is zeer verheugd op de komst van Bouma in zijn selectie. “Femke heeft de afgelopen jaren bij LDODK in een topsportklimaat mogen trainen onder één van de beste trainers. Deze ervaringen neemt ze mee en zijn een welkome aanvulling in de a-selectie van KV Drachten. In haar tijd bij LDODK hebben we Femke veelvuldig aan de lijn bij onze club gezien en heeft ze altijd binding met onze verenging gehouden. Arnold en ik zijn blij dat de supporters van KV Drachten weer gaan genieten van haar acties, waaronder haar zuivere afstandsschot.”