"Ik heb veel mogen leren en ben ik dankbaar voor de leuke tijd."

Isis Hiemstra terug naar KV Leeuwarden

Aan het einde van de zaalcompetitie heeft Isis Hiemstra (S2) besloten om terug te keren naar de club waar ze opgroeide: KV Leeuwarden. Isis kwam in het seizoen 2014/2015 over van de C’s van KV Leeuwarden. In het seizoen erop knokte ze zich in de B1 en won met die ploeg de Aspirantenbeker. In het seizoen 2018/2019 maakte ze de overstap naar de selectie. Na 4 seizoenen in senioren 2, met als sportief hoogtepunt het kampioenschap in de zaal van vorig seizoen, neemt Isis afscheid van KV Drachten.

Isis Hiemstra over haar overstap: “Nadat ik 8 leuke en leerzame seizoenen die ik bij KV Drachten heb gespeeld, heb ik er voor gekozen om weer terug te gaan naar mijn oude club. Als ik terug kijk naar de afgelopen seizoenen, heb ik een mooie groei door gemaakt. Hierbij heb ik veel mogen leren en ben ik dankbaar voor de leuke tijd. Ik heb er voor gekozen om korfballend een stapje terug te doen. Vanaf volgend seizoen speel ik weer in het blauw en geel.”

Het cluster technische zaken en het bestuur willen Isis bedanken voor de mooie jaren bij onze vereniging en wensen haar heel veel succes en plezier bij KV Leeuwarden.

Aanstaande zaterdag speelt onder andere Isis haar laatste wedstrijd. Kom nog éénmaal naar de Sportlaan in Drachten om te genieten van de acties van Isis. De thuiswedstrijd Drachten 2 – Nic. 2 start om 14:00 uur.