Korfbalkamp Hongarije 2022

Informatie Korfbalkamp Hongarije 2022

De voorbereidingen voor het volgende Korfbalkamp naar Hongarije in 2022 zijn gestart!

Het is alweer een aantal jaren geleden dat er een groep korfballers van de A’s, B’s en C’s van KV Drachten, KV Noveas en KV Noordenveld op kamp zijn geweest naar Vargesztes en St Martin.

Wij hebben ons voorgenomen deze reis eens in de 3 jaar te organiseren. Helaas heeft Corona roet in het eten gegooid en konden wij de reis in 2020 niet maken. 2021 was helaas ook nog niet mogelijk, maar we hopen dat we in 2022 wel de reis kunnen gaan maken.

Het doel voor ons is om samen met Hongaarse korfballers een prachtige week te beleven op sportief en recreatief gebied. Daarom zijn wij afgelopen zomer samen met onze Hongaarse korfbalvrienden op zoek gegaan naar een geschikte locatie voor het kamp in 2022. Hier zijn wij in geslaagd.

Het plan is te gaan naar een groepsaccommodatie aan het Balaton meer. De accommodatie ligt ongeveer op 140 km van Boedapest aan het grootste binnenmeer van Europa. We hebben daar naast de groepsaccommodatie de beschikking over een groot trainingsveld. We reizen met een Nederlandse busmaatschappij in een reis van ongeveer 18 á 20 uur naar de accommodatie.

Korfbal is wat we gezamenlijk hebben, daarnaast zijn er uiteraard ook nog leuke activiteiten. Het is de bedoeling om de Nederlandse en Hongaarse korfballers te mengen en met elkaar een mooie herinnering te maken.

De vorige reis was in de meivakantie, echter in 2022 zullen wij in de zomervakantie gaan, namelijk van 24 t/m 31 juli.

De informatiebijeenkomsten bij de verenigingen zijn geweest. Voor meer informatie neem contact op met ons. Op verzoek kunnen wij een powerpoint presentatie sturen met alle benodigde informatie.

Opgeven?

Heb je belangstelling of wil jij je opgeven, stuur dan een email naar jbhuizing1968@gmail.com

Mail direct