Ga jij ook meedenken?

Meedenkavond scheidsrechters / jurytafel 23 maart 2022; 19:30 uur

Elk team speelt graag wedstrijden. En elke wedstrijd wordt mogelijk gemaakt door vrijwilligers; onder andere de scheidsrechter en de mensen achter jurytafel. Met het fluiten van een wedstrijd sta je midden in het spel. En achter de jurytafel beleef je de wedstrijd van heel dichtbij. Je zorgt dat de spelers van beide teams een mooie wedstrijd kunnen spelen.

De werkgroep scheidsrechters van KV Drachten organiseert binnenkort een meedenkavond over hoe we kunnen blijven zorgen voor voldoende mensen om de wedstrijden mogelijk te maken. Dit is op 23 maart 2022 om 19:30 uur in Ús Fertier. De avond is bedoeld voor alle personen die betrokken zijn of willen zijn bij de wedstrijden. Denk hierbij aan scheidsrechters, jeugdwedstrijdleiders, beoordelaars en mensen van de jurytafel.

We hebben zelf voorwerk gedaan en hebben ideeën. We willen onze ideeën toetsen bij jullie. Daarnaast willen we juist ook jullie ervaringen en ideeën horen over hoe dit bij de KV het beste kunnen aanpakken.

Een heel aantal mensen hebben we persoonlijk benaderd om te komen. Er zijn al veel toezeggingen.

Misschien ben jij (nog) niet door ons persoonlijk benaderd omdat we er niet aan toe gekomen zijn of dat je niet bij ons “op de radar” staat. Als je wel geïnteresseerd bent om mee te denken ben jij van harte welkom. Wellicht ben je een ouder die het leuk lijkt om bij de wedstrijden van je kind betrokken te zijn. Mogelijk heb je eerder gefloten en heb je goede ideeën. Zoals gezegd, ook jij bent van harte uitgenodigd.

Aanmelden mag, maar je mag ook gewoon langskomen. Wil je vooraf meer informatie dan kun je persoonlijk contact opnemen met een van ons. Je kunt je vraag of aanmelding ook mailen naar jeltsje.boomsma@kvdrachten.nl.

Zien we je op woensdag 23 maart 2022 om 19:30 uur in onze kantine Ús Fertier?

Werkgroep scheidsrechters Jeltsje Boomsma, Johan Schaafsma en Eric Postma