Ieder team in nieuwe shirts

Help jij mee?

De club helpen en tegelijkertijd een mooi nieuw trainingspak verdienen? Lees snel!

We zitten op het moment nog steeds in een bijzondere tijd. Er is geen competitie en behalve ons geliefde korfbal kan er ook nog steeds veel niet doorgaan. Maar we moeten al wel weer vooruitkijken!

Als de vooruitzichten kloppen kunnen we na de vakantie ‘gewoon’ weer beginnen met wat we het liefste doen: korfballen, training geven, wedstrijden fluiten en of bardiensten draaien. Dit betekent ook dat de normale gang van zaken voor de club doorgaat.

Een nieuwe aanpak

Met ingang van vandaag willen we onze leden meer betrekken bij het vinden van nieuwe sponsoren. Samengebundeld hebben we een gigantisch netwerk. Dit willen we gebruiken. En hier staat wat moois tegenover! Hiervoor heeft de club wel jullie hulp nodig.

We hebben het volgende prachtige doel gezet voor volgend seizoen:

Ieder team in nieuwe shirts (met shirtsponsor!)

Dit kunnen we niet alleen: hier kunnen we alle hulp voor gebruiken. Dus ook jullie. Ken jij een ouder, vriend of kennis die bereid is om een (jeugd)team te sponsoren? Dan ga je er een mooie beloning voor krijgen! We bieden iedereen die een shirtsponsor kan aanleveren een mooie nieuw trainingsjack.

Ben je zo overtuigend geweest dat er een hele lichting gesponsord wordt? Fantastisch! Je krijgt dan een volledig trainingspak, een nieuwe sporttas en een gigantische glimlach van de voltallige sponsorcommissie.

Wat bieden wij onze sponsoren aan?

We hebben verschillende sponsorpakketten voor nieuwe sponsoren: van groot tot klein. Via deze link kan je onze sponsorpakketten bekijken: Download

Stuur dit vooral door naar geïnteresseerden en laat zien wat KV Drachten / Van der Wiel voor moois kan bieden!

Heb je nieuwe sponsor, suggesties, vragen of andere ideeën, laat het ons zo snel mogelijk weten. Je kunt ons bereiken op sponsoring@kvdrachten.nl

Vanuit de sponsorcommissie alvast enorm bedankt. We kunnen niet wachten om al die trainingspakken en tassen uit te gaan delen. Bedenk vandaag nog een nieuwe sponsor en help je club!

Bedankt en succes!
Namens, Arjen, Baukje, Heleen, Jetske, Maurits en Sytske