Slagerij de Vos Topkorfbalweekend

Slagerij De Vos Topkorfbalweekend 2021

En dan is het komend weekend eindelijk weer zo ver, het jaarlijkse korfbalfeest van KV Drachten: Het Topkorfbalweekend 2021. Op vrijdagavond starten we met clinics aan onze jeugdteams, onder leiding van Jaap Tilkema, Simon Rozendal en de A-selectie. De avond wordt afgetopt door een oefenwedstrijd van het derde tegen het vierde!

Zaterdag staat de gehele dag in het teken van jeugdoefenwedstrijden tussen KV Drachten en CSL en ’s avonds wordt dit korfbalfestijn afgesloten met topwedstrijden tussen KV Drachten/Van der Wiel 2 – OVVO 2 en KV Drachten/Van der Wiel 1 en OVVO 1.

We heten iedereen dan ook van harte welkom om deze wedstrijden te komen aanschouwen in onze bruizende korfbalhal en daarna gezellig af te sluiten met een feestje in onze kantine, onder leiding van DJ Joost (eindtijd 00.00u)!

Rest ons nog te noemen dat we bij KV Drachten/Van der Wiel ook de huidige Corona maatregelen in acht nemen. Dat betekent dat publiek en sporters vanaf 18 jaar in het bezit dienen te zijn van een CoronaToegangsBewijs. Dit zal bij binnenkomst actief gecontroleerd worden door onze vrijwilligers. Ten aanzien van het gebruik van de horecavoorziening is vanaf 13 jaar een CoronaToegangsBewijs nodig. Vrijwilligers en mensen die functioneel (bv. coaches/trainers, scheidsrechters, bardienst etc.) aanwezig zijn hoeven geen CTB te tonen voor het uitoefenen van hun taak. Mochten deze mensen na het uitoefenen van hun taak ook nog gebruik willen maken van de hal/horecavoorziening, dan worden zij ook gevraagd om hun CoronaToegangsBewijs te laten controleren.