Bericht van de stichting

Beste leden, ouders van leden en alle andere die zich op welke manier verbonden voelen met onze mooie vereniging.
Het seizoen zit erop, normaal gesproken een tijd om alles af te sluiten en even niks te hoeven. Echter zijn wij natuurlijk al bezig met het volgende seizoen. Wij vragen namens de beheerderscommissie aandacht voor de verschillende vacatures die wij voor komend seizoen hebben. Zit er iets leuks tussen of heb jij daar vragen over dan zien wij graag een reactie tegemoet via de mail. Ons mailadres is kantine@kvdrachten.nl
Kijk er even serieus naar, velen handen maken licht werk.

Na elk seizoen zijn er ook nieuwe en andere ideeën. Aangezien wij open staan voor nieuwe en andere ideeën vragen wij input van jullie. Dit zijn alle zaken die betrekking hebben tot onze sportaccommodatie en kantine.
Ideeën zoals:
• Het assortiment wat wij aanbieden
• Leuke ideeën voor aankleding
• Invulling van de kantinediensten
• Het aangeboden en soms eigen gemaakte eten.
• Zaken die opvallen en anders zouden kunnen.
• En Welke op en aanmerking dan ook

Stuur ze op per bovenstaande mail.
Voor nu wens ik jullie een fijne en welverdiende vakantie toe.
Maar nog wel even aandacht voor de onderstaande vacatures

Sportieve Groet,

Merijn Flart
Namens beheerders commissie

Vacatures van onze beheers commissie

Schoonmaakploeg zoekt nieuwe schoonmakers 1x per maand
Voor de schoonmaakploeg, die op maandagavonden de kantine, bar en keuken schoonmaakt, zijn wij op zoek naar 1 tot 5 nieuwe vrijwilligers.
We werken in groepjes van 3, waarbij je 1x per 4 weken (bij genoeg nieuwe aanmeldingen 1x per 5 weken) op maandag de kantine, bar en keuken schoonmaakt.
Schoonmaaktijd 19.00 uur tot circa 20.15 uur.
Wie komt onze poetsgroep (mannen en vrouwen) versterken !

Aanspreekpunt schoonmaakploeg
Aangezien onze geweldige Wiebe heeft besloten om te stoppen als aanspreekpunt van onze schoonmaakploeg zoeken wij iemand die dat wil overnemen.

Concreet betekent dit dat jij de spil bent in de schoonmaakploeg van 12 mensen.
• Jij maakt een rooster/planning voor de maandagavonden
• Contactpersoon en verbinder tussen schoonmaakploeg en beheerder.
• Uiteraard hoef je zelf niet al de maandagavonden aanwezig te zijn, wanneer je het goed hebt staan draai jezelf gewoon mee. Net zoals de rest.

Toezichthouder Kantinediensten Zaterdag

De zaterdag is voor ons als kantine de belangrijkste dag van de week.
Op deze dag moet alles zo goed mogelijk verlopen. Dat betekent dat deze dag goed ingevuld dient te worden qua bezetting. Maar dat degene die de diensten moet gaan draaien op tijd op de hoogte gebracht worden zodat men komt opdagen.
Afgelopen jaar zijn wij succesvol gestart om via een planning de ouders van de jeugdleden tot en met 15 jaar en alle leden van 16 jaar en ouder in te roosteren voor deze kantinediensten. Hier gaan wij komend seizoen mee verder.
Wij zoeken
• pro actief persoon die deze belangrijke functie wil vervullen
• Begin van seizoen rooster maken van de kantinediensten (eventueel is hierin te voorzien)
• Teams op de hoogte brengen hiervan
• Bijhouden welke personen er wanneer deze diensten gaan draaien.
• Tijdens seizoen aan het begin van de week de verschillende trainers/coaches er aan herinneren dat de kantinedienst ingevuld moet gaan worden. Zij zorgen voor de personen die dit gaan doen.
• Aanspreekpunt van de zaterdag samen met beheerder.
• Kortom een functie die prima te doen is en niet veel tijd kost.
• Je kan je aanmelden of informatie opvragen bij Merijn Flart via kantine@kvdrachten.nl dan nemen we contact met je op.

Toezichthouder Kantinediensten Ma/Di/Wo/Do

Op de dagen dat het minder druk is in de kantine op de avonden zoeken wij wel een persoon die de diensten regelt voor de Maandag/Dinsdag/Woensdag/Donderdag avonden.
Niet elke avond is het nodig om deze diensten in te vullen.
Wij zoeken:
• Iemand die aan het begin van het seizoen de kantinediensten regelt voor de bekerwedstrijden of midweek wedstrijden van korfbal. Of soms voor kantine diensten die nodig zijn vanwege externe verhuur zoals een zaalvoetbalwedstrijd.
• Gemiddeld genomen is het nodig om 1 x per 2 weken een dienst te regelen.
• Maken van een rooster hiervan en de personen een reminder hiervoor te versturen.
• Het komt voor dat er op het laatst een extra dienst ingepland moet worden door een inhaalwedstrijd. Hier moet je soms snel iemand voor proberen te regelen.

Flexibele bar diensten

Normaal gesproken worden alle diensten ingevuld door ouders van leden of spelende leden.
Maar zonder een flexibele schil zijn wij nergens. Over het hele seizoen genomen komt het weleens voor dat een dienst op het laatst niet ingevuld kan worden of extra gedraaid dient te worden.
Wij zijn op zoek naar meerdere personen die zich een keer extra in willen zetten hiervoor, maar ook flexibel zijn. Degene die het juist leuk vinden om bardienst te mogen draaien.
Mocht je hier een bijdrage aan willen leveren, zou dit super zijn.
Graag zien we jou reactie tegemoet op kantine@kvdrachten.nl zodat wij een flexibele poule kunnen opzetten.