Topkorfbalweekend 2022

Het is bijna weer zover, ons jaarlijkse korfbalfeest komt eraan! Topkorfbalweekend 2022! De organisatie kijkt er enorm naar uit, vandaar alvast deze aankondiging om die dan maar rood omcirkeld in je agenda te zetten!

Alle teams komen in actie, tijdens clinics en/of wedstrijden en we toppen de zaterdag af met topwedstrijden van de selectie van Drachten/Van der Wiel tegen SCO/European Aerosols en aaneensluitend de selecties van DOS’46 tegen DVO/Accountor. Uiteraard feesten we daarna nog even door in de kantine, onder leiding van DJ Joost.

Een prachtig programma zoals je ziet, zorg je dat je erbij bent? We zoeken voor vrijdagavond, zaterdag overdag en avond en zondagochtend nog wel wat vrijwilligers voor wat hand- en spandiensten, meld je hiervoor aan bij jeltsje.boomsma@kvdrachten.nl.

Tot 4en 5 november!

Groeten,
De organisatie van het topkorfbalweekend,

Jeltsje Boomsma