Uitnodiging KV Drachten Challenge

Het is de laatste kans om je op te geven voor de KV drachten Challenge. Helaas zijn er nog niet
genoeg opgaves binnen om de activiteiten door te laten gaan en dat zou erg jammer zijn!

DUS GEEF JE NU NOG OP!
Dit kan individueel maar ook dat kan nu ook als team, elk team heeft 5 leden. Dus het geeft niks wanneer je alleen, met z’n tweeën, drieën of vieren opgeeft. Wij vullen dit aan tot max 5.

Er zijn in totaal 8 onderdelen.
Waaronder boomstamwerpen, touwtrekken, broekhangen en nog veel meer.

Iedereen van 18 jaar of ouder kan hieraan meedoen.
Dus naast de spelende en niet spelende leden zijn ook ouders van leden welkom. Het is de bedoeling dat er vanaf 19.00 uur een aantal leuke sportieve challenges met een team van 5 uitgevoerd worden. Voor het beste team staat een verassing klaar en na afloop kan er op het terras nagepraat worden met een drankje en hapje. Voordat het seizoen er echt op zit. Zo maken wij er toch nog een feestelijke afsluiting van.
Opgeven kan uiterlijk tot donderdag 24 juni, dus wees er snel bij. Dit kan via de mail vrimbi@chello.nl
of via de WhatsApp van Marja.

Wij dagen jou/jullie uit!