Update sponsoring

Nieuwe sponsoren!

Met trots kunnen wij jullie vertellen dat we er een aantal nieuwe sponsoren bij hebben gekregen. Ook blij zijn wij om jullie te kunnen vertellen dat we een groot aantal van onze huidige sponsoren hebben weten te behouden, ondanks dat het voor een groot aantal een moeilijke tijd geweest is met Corona.

Verbinding met onze sponsoren vinden wij belangrijk en wij willen hier de komende jaren dan ook extra energie in steken. Als lid help je mee door gebruik te maken van de diensten van de sponsoren. Benoem dat je van de korfbalvereniging bent, zodat de sponsor ook de betrokkenheid vanuit onze leden voelt. Zo creëren we een win-win situatie voor beide partijen.

Nieuwe shirts

De vereniging krijgt nieuwe wedstrijdshirts. De verwachting is dat deze halverwege september binnen zullen komen.
Voor een groot aantal teams hebben wij een shirtsponsor weten te vinden of de huidige weten te behouden:

Team Sponsor
E1 Effect4All
D1 de Singel Snackkiosk
C1 Bakkerij de Groot (ook Business Club lid)
B3 Multicopy
B2 Fiberplast Group
B1 Nierstichting
A1 Studio JK
Senioren 5 Slagerij Vos/ Rib’s Royal
Senioren 4 Kapsalon MoaiSa

Helaas kan de selectie nog geen nieuwe kledij ontvangen, omdat de onderhandelingen met van der Wiel nog lopen.

Nog niet alle teams hebben een shirtsponsor, maar wat niet is, kan zeker nog komen. Misschien ken je nog iemand die wel wil sponsoren. Mocht je nog iemand weten die wel een team zou willen sponsoren, laat het ons dan weten!

Nieuwe sponsoren

Naast de nieuwe shirtsponsoren (zie hierboven vetgedrukt), hebben we ook andere sponsoren erbij gekregen. Graag benoemen wij ze hieronder voor jullie:

Verloterij.nl
Metalfinish Group

De reeds bestaande sponsoren

Ook deze groep sponsoren willen wij jullie benoemen, want we zijn blij dat zij al vele jaren onze trouwe sponsoren zijn:

• Bouwbedrijf G. de Haan en Zn.
  • Bouwkundig tekenbureau Kok (wordt nu ook shirtsponsor)
  • Effect4all
  • Egberts Tweewielers
  • El Pacho – Pata Negra
  • Elinga mode
  • Frieswijk Makelaar – Bter Financieel
  • Fysiotherapie Yn’t Doarp
  • Kapsalon MoaiSa
  • Noord Scooters
  • Nulvijf Reclame- en Promotiebedrijf
  • Slagerij De Vos “Ribs Royal”
  • TFF & Logistics B.V.
  • Van der Wiel

Mochten jullie nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Dit kan door een mailtje te sturen naar sponsoring@kvdrachten.nl.

Namens de Cluster Sponsoring,
Maurits, Arjen, Jetske, Heleen, Sytske en Baukje