Winnen doen we samen!

Trekking van de verloting

Het leek alweer zo lang geleden dat we het laatste lot verkocht hebben. Vrijdagavond 2 april was het dan eindelijk zover en vond de trekking plaats van deze bijzondere verloting. Een verloting in samenwerking met Drachtster Boys en Verloterij.nl, die een beetje uit de hand is gelopen, maar met een mega succes!

De trekking was afgelopen vrijdag te volgen via een livestream. Op de facebookpagina’s van de betrokken partijen. Met dank aan studenten van de afdeling Audiovisuele Productie van ROC Friese Poort, konden we de gehele verloting live zichtbaar maken.

Onze eigen Larissa, samen met Dean van Drachtster Boys hebben deze avond op een mooie manier gepresenteerd. Naast het korfballen en voetballen hebben ze ook zeer zeker een talent voor presenteren. Onder toeziend oog van notaris Marcel de Jong moest maar liefst 64 keer een lootje getrokken worden. Dean en Larissa wisten het publiek wel te vermaken.

Anne Polstra kon aan het eind bekend maken dat de hoofdprijs dit keer in Friesland is gevallen: een inwoner uit Dokkum mag zich eigenaar noemen van de schitterende camper, aangevuld met 25.000 euro zakgeld.

De uitzending was de afsluiting van een enorm avontuur dat KV Drachten en Drachtster Boys met Verloterij.nl zijn aangegaan. De actie is een enorm succes gebleken, waar ook het Odensehuis Dirk Baron in Drachten van mee profiteert. De clubs willen iedereen bedanken die heeft meegeholpen om dit succes mogelijk te maken: of je nou als sponsor achter de schermen ons steun en toeverlaat bent geweest, of met je ploegje flyers hebt rondgebracht: heel erg bedankt! En natuurlijk alle kopers van de loten bedankt! Of je nou wel of niet gewonnen hebt, weet dat je met jouw bijdrage heel veel mogelijk hebt gemaakt binnen onze sportparken. We zullen niet vergeten jullie daarvan op de hoogte te houden. En mocht je nog niet weten of je gewonnen hebt of niet: check de site van Verloterij.nl voor de winnende lotnummers. Wellicht gefeliciteerd!

Een kijkje achter de schermen

Winnende loten

Nog 1x controleren of jouw lot tussen de winnende loten zit? Bekijk hier dan de lijst met winnende loten!

Verloterij.nl