Reserveer 1 juli in de agenda!

De seizoensafsluiting van 2023.

Op zaterdag 1 juli kondigen wij aan:

De KV Drachten-familie-vrienden-buren-collega’s-en-vage kennisen dag

Zoals de naam doet vermoeden gaat het ook worden. Zet daarom deze datum vast in de agenda.
Zou jij altijd al een keer met je vader, moeder, broer of zus mee willen doen aan een korfbalwedstrijd of met jou goede buur of kennis in een vak willen staan. Of met je beste mattie mee willen doen aan een schotcircuit, dat kan. Deze dag is voor de hele vereniging van jong en oud, maar ook voor jou gezin, goede kennis of wie jij er graag bij wilt hebben.

Geef je op via het formulier onderaan de pagina!

Het programma ziet er als volgt uit

13:00-16:00
Familie korfbaltoernooi vanaf de c’s t/m de senioren. Je kan je alleen op geven, samen of met een groep. Je mag je eigen team samenstellen, maar mocht dat jou niet lukken dan koppelen wij jou samen met anderen.

16:00 – 17:30
Korfbal spelcircuit voor de spelers van de D’s en de E’s samen met hun ouders, vage kennis, buur of klasgenoot.

16:45 – 17:45
Korfbal spelcircuit voor de spelers van de F’s en de kangoeroes samen met hun ouders, vage kennis, buur of klasgenoot.

Vanaf 18:00
De afsluitende BBQ met live muziek en een draaiend rad. Ook worden de kampioenen van dit seizoen in het zonnetje gezet tijdens de kampioenenparade!

Wat zou het leuk zijn om het seizoen met de hele vereniging af te sluiten. Zet daarom de datum vast in de agenda en houd de socials in de gaten voor verdere info

Namens de feestcommissie,
Tot 1 juli!

Nog niet opgegeven?