Wijzigingen topkorfbaldag

Wijzigingen topkorfbaldag programma

Naar aanleiding van de corona persconferentie van vanavond (12 november) heeft het bestuur zojuist overleg gehad over de topkorfbaldag van morgen. Hierin zijn verschillende scenario’s besproken om, binnen de huidige en aanstaande maatregelen, de dag zoveel mogelijk door te laten gaan zoals deze gepland stond. Doordat de nieuwe maatregelen morgen 18:00 uur in zullen gaan vergt dit helaas de nodige aanpassingen in het programma.

De jeugdwedstrijden

Het programma van de jeugd wijzigt morgen niet. Deze wedstrijden gaan door volgens het programma en hier is publiek toegestaan. Het publiek dient bij binnenkomst een geldige QR-code te tonen.

De seniorenwedstrijden

Voor het programma van de senioren veranderd er wel het een en ander. Om ruimte in het programma te creëren vervalt de presentatie van de nieuwe sponsorshirts.

De aanvangstijden van de wedstrijden van Drachten 1 en Drachten 2 zijn gewijzigd:

• Drachten 1 zal om 16:30 uur starten tegen OVVO 1. Doordat de wedstrijd voor 18:00 uur afgelopen zal zijn is hier is publiek toegestaan. Het publiek dient bij binnenkomst een geldige QR-code te tonen.
  • Drachten 2 zal om 18:30 uur starten tegen OVVO 2. Doordat deze wedstrijd na 18:00 start is hier geen publiek toegestaan.

Houd bij het bezoeken van de hal rekening met de basismaatregelen. Blijf op de tribunes zoveel mogelijk zitten en probeer zoveel mogelijk afstand te houden. Er zal een koffie kar aanwezig zijn tijdens het eerste om het u makkelijk te maken. Na de wedstrijd Drachten 1 – OVVO 1 verzoeken wij alle toeschouwers het complex gemoedelijk en vlot te verlaten via de dichtstbijzijnde uitgang.

Overige punten

• De Slagerij de Vos topkorfbaldag is natuurlijk niet compleet zonder Slagerij de Vos. Voor de kantine staat een tent waar heerlijke broodjes hamburgers en pulled pork verkocht worden. Van elk verkocht broodje gaat ook €1,- naar de club. De keuken in de kantine is morgen dan ook de hele dag gesloten.
  • Het geplande feest met DJ Joost is afgelast.
  • De hele topkorfbaldag zal te volgen zijn via een livestream op de YouTube pagina van KV Drachten/Van der Wiel