Ontdek korfbal!

Welkom bij Korfbalvereniging Drachten / Van der Wiel!

Ben jij op zoek naar een leuke, uitdagende en gezellige sport? Probeer dan nu korfbal uit bij onze vereniging!

Korfbal is een sport waarbij teamwork, snelheid, techniek en tactiek centraal staan. Het is een gemengde sport waar jongens en meisjes samen in een team spelen. Bovendien is korfbal een sport die door jong en oud beoefend kan worden. Bij onze vereniging staat plezier en gezelligheid voorop, naast de sportieve prestaties natuurlijk.

Wil jij ook kennismaken met korfbal en onze vereniging? Meld je dan nu aan voor een proeftraining via het formulier op onze website! We bieden diverse teams voor verschillende leeftijden en niveaus, dus er is voor iedereen een passende uitdaging.

Tijdens de proeftraining maak je kennis met onze enthousiaste trainers en spelers, en ontdek je of korfbal bij jou past. Ben je na de proeftraining net zo enthousiast geworden als wij? Dan kun je je inschrijven via het inschrijfformulier. Wacht niet langer en hopelijk zien we je snel op het korfbalveld!

Kom je meetrainen?

Via deze pagina vind je alle informatie die je nodig hebt om korfbal een keer bij ons te proberen!