D1 kampioen!

Kampioenswedstrijd: AVO D1 – Drachten D1

We hadden de kampioenswedstrijd van de D1. We moesten uit tegen AVO die laatste stonden dus we wisten dat het niet heel moeilijk zou worden tot dat onze coach Romke vertelde dat we tegen een half team van de c1 van AVO moesten dus toen dachten we verdorie maar net voor de wedstrijd zij Romke dat het een grap was en toen werd iedereen weer gerustgesteld.

Even later begon de wedstrijd we speelden aan het begin een beetje rommelig maar toen maakten we de 1-0 en 2-0 alleen toen ging het niet zo goed en kregen we een goal tegen maar daarna liepen we uit en was het met rust 6-1 tijdens de bespreken werd Silke gestoken door een wesp maar gelukkig kon ze door. De 2e helft ging best goed we hadden veel de bal en we scoorden veel en werd het uiteindelijk 15-2 naar de wedstrijd hadden we champagne om het te vieren.

Daarna gingen we douchen en gingen we weer terug naar Drachten om daar foto’s te maken bij onze sponsor snackbar de Singel en daarna gingen we naar de korfbal om daar taart te eten en daarna gingen we met het hele team naar het eerste kijken. En toen zat onze dag er weer op.