Wedstrijd: CSL C1 – Drachten C1

Het was vandaag de eerste wedstijd van het seizoen 2022-2023 dus het was weer even wennen. We moeste vandaag gelijk tegen CSL, een hele sterke tegen stander dus we wisten al dat het moeilijk zou worden. Toen de wedstrijd begon ging het gelijk heel goed want Noud maakt binnen een paar minuten de 0-1. Daarna gingen we even goed verder een maakten zelfs de 0-2 en de 0-3. Het ging daarna nog steeds heel goed alleen maakten CSL ook hun eerste doelpunt dus stond 1-3 de rest van de eerste helft ging nog steeds heel goed en uiteindelijk met rust stond het 2-7. We wisten dat we de overwinning nog niet binnen was want er was nog een hele helft. We begonnen sterk alleen CSL ging ook heel sterk spelen. Op een gegeven moment stond het 5-9 met nog ongeveer 15 minuten te spelen moesten we de overwinning eigenlijk wel naar ons toetrekken. We bleven sterk in de verdediging en de aanval creëerde ook nog veel kansen. Er waren nog maar 5 minuten te spelen en CSL scoort nog wel 2x dus staat het uiteindelijk nog 7-9 maar we waren te sterk en dus zijn onze eerste 2 punten binnen.

Groetjes Hylke Rienk Otter