Duidelijke cijfers voor de B1

Drachten B1 – DOS’46 B2

Aan het begin stond het vak van Jort, Jildau, Tess en Figo in de aanval! We hadden veel goede kansen, een goede rebound van Figo en een goede passing. We hebben super goed gewerkt voor elkaar. Het vak van Niek, Jens, Floor en Jente begon in de verdediging. We hebben allemaal goed verdedigd en goed gecoacht! Helaas 1 doelpunt tegen, maar dat kan gebeuren! In de aanval probeerden we een trucje vanuit de diepe ruit. Dat ging op het begin niet helemaal soepel, maar later in wedstrijd ging het wel goed! Ook wij hadden een goede passing, veel kansen gecreëerd, en gewoon een goede wedstrijd gespeeld! Eerste helft is afgerond met een stand 13-1!

Jens opende de tweede helft met de 14-1. Het spel van Drachten verzwakte in de tweede helft wel een beetje. We wilden veel te snel spelen. We ronden niet alle gecreëerde kansen af en scoorden uiteindelijk nog 5 doelpunten. Dos’46 scoorde in de tweede helft nog 1 goal. We hebben het spel verdedigend goed vastgezet. De eindstand was 18-2 voor Drachten.

Volgende week spelen we uit tegen De Wâlden B1.

Wil je de hele wedstrijd terug kijken? Klik dan op de video hieronder.