Drachten van der Wiel C1 – Mid Fryslan C1

Afgelopen zaterdag moesten we tegen Mid-Fryslan C1 spelen, onze tweede thuiswedstrijd. Het was prima weer voor een mooie korfbal wedstrijd. Het zou een spannende wedstrijd gaan worden want zij stonden tweede in onze poule, vlak onder ons. Dit keer hadden wij ook een scheidsrechter van buitenaf. Hij floot veel en was strenger dan wij gewend waren, maar floot wel goed.

Al vanaf het begin van de wedstrijd ging het direct al gelijk op en we waren aan elkaar gewaagt. We scoorde om en om. Dit bleven wij doen tot het einde van de wedstrijd. Maar wij maakten toch meer, door er drie keer achter elkaar te scoren.

De eindstand was 11-8 voor ons en daarmee hebben wij onze derde wedstrijd op een rij gewonnen.

Vanaf volgende week spelen wij de return wedstrijden.

Groetjes Jesse