D1 overtuigend kampioen!

Kampioenswedstrijd: Drachten D1 – Mid-Fryslan D4

Op zaterdag 19 maart 2022 hebben we onze kampioenswedstrijd tegen Mid Fryslân gespeeld. Nummer één tegen nummer twee in de poule. Tamar kon helaas niet meespelen, want zij had een turnwedstrijd.

De wedstrijd begon lekker fanatiek, in de eerste 5 minuten werd al 3 keer gescoord. Het einde van de eerste helft was wat slordig. De ruststand was 10-3.

De tweede helft begon ook wat rommelig, maar hier wisten wij nog 5 goals te scoren en de tegenpartij nog 3. Uiteindelijk was de eindstand 15-6. En dus waren wij kampioen!

Onze sponsor Tjibbe van ‘Snackkiosk de Singel’ was ook aanwezig en hij heeft ons getrakteerd op wat lekkers. In de kantine hebben we geproost op de overwinning en hebben we taart gegeten en kregen we een medaille. De D1 is het eerste team dat dit zaalseizoen kampioen is geworden!

Groetjes Jelmar