D1 wint!

Wedstrijd: Mid-Fryslan D4 – Drachten D1

Jippie eindelijk mogen we weer wedstrijden spelen! En we beginnen meteen tegen de nummer 1. Het is ook wel even wennen maar volgens mij heeft iedereen er veel zin in!

Al na een paar minuten scoort Vera een mooie ring loze bal! Er wordt in de eerste helft heel veel gescoord en we staan dan in rust al 13-0 voor. Het is de tweede helft en de eerste goal is voor ons. Maar dan scoort Mid Fryslân! Er wordt ook wat minder goed verdedigd en daar door krijgt Mid Fryslân meer kansen en daardoor komen we op 15-4. Gelukkig scoren we ook weer een puntje. Mid Fryslân komt weer een beetje terug. maar lang niet genoeg om nog te winnen en zo wint Kv Drachten met 20-9.

Ik vond eerste helft beter gaan dan de tweede helft maar we hebben ons best gedaan en we hebben (in ieder geval ik wel) plezier gehad. En dat is natuurlijk het belangrijkst. En ik bedankt natuurlijk het publiek voor het gejuich langs de kant 🙂

Groetjes Yaël!