Wedstrijd: Drachten C1 – SCO C1

Het was ontzettend slecht weer. Toen we aan het warmlopen waren, ging het heel hard regenen en gingen we even schuilen. Toen we terug kwamen was het hele veld zeiknat, dus gingen we met trekkers het veld droog maken. En na 15 minuten was het hele veld bijna helemaal droog! Konden we toch nog spelen. We begonnen niet zo sterk en we kregen al vrij snel een doelpunt tegen 🙁 gelukkig scoorden wij ook en zo werd het weer gelijk.

Het liep gelijk op maar op een gegeven moment kwamen wij voor! De ruststand was 5-2. In de tweede helft moesten we ze laten schieten, want we mochten géén doorloopbal tegen krijgen. Dat was moeilijk maar ik vond het zelf wel goed gaan. Ik was wel blij toen we mochten douchen, want ik had het na de wedstrijd wel erg koud. De Eindstand was 8-6 en daardoor staan we boven aan in de competitie! 🙂

Groetjes Yaël Tilkema