E3 verliest nipt!

Wedstrijd: KV Drachten E3 – WWMD E1

Zaterdag 25 september mochten wij weer een thuiswedstrijd spelen, dit keer tegen WWMD E1. Nadat de wedstrijd was begonnen, werd al duidelijk dat het een moeizame wedstrijd zou worden. Maar wij waren scherp en speelden heel goed samen, hierdoor kwamen wij op een 1-0 voorsprong.

Wij bleven goed spelen, maar de bal ging er minder vaak in dan die van de tegenstander.Helaas gingen de ballen van de tegenstander er wel in. De ruststand was dan ook 2-3.

Na de rust begon de tegenstander scherper aan de wedstrijd en scoorden hierdoor enkele malen. Wij hebben ons vervolgens herpakt en begonnen ons eigen spelletje weer te spelen. We lieten de bal van hand tot hand gaan en waren weer fanatieker dan de tegenstander.

We kwamen terug tot 4-6.

We hadden nog enkele grote kansen , waaronder twee strafworpen, maar dit alles mocht niet baten. De tegenstander ging er vandoor met de overwinning, maar op korfbal gebied hebben wij gewonnen.

KV Drachten E3

Jasmijn , Iris, Vera , Lotte, Siegrid